rape-the-devil

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Yatzi Loughrane - 15 oktober 2012 22:44

      


   



                                           


 

Av Yatzi Loughrane - 15 oktober 2012 21:37

Jag är sämst på presentationer så här är lite kort fakta om mig för de som orkar bry sig.


Utseende: Lång svart tuppkam, ser ut som en lång jävla pinne, ungefär 175 cm lång, töjningar, lite piercingar.

Musik: Jag lyssnar på lite allt möjligt.. Punk för det mesta, metall, jazz, rock. 

Intressen: Tycker om att sy och sådant, jag båda sjunger och spelar piano, älskar att hitta på bus med mina vänner, gillar att resa, jag målar och har mig så jag är förtjust i konst skulle jag säga, tycker också väldigt mycket om att åka på festivaler och spelningar.

Vardag: Går i skolan, drar på möten och umgås med vänner.


Övrigt: Älskar katter.


Har tyvärr inga nytagna bilder på mig, men här har ni.


 

Tagen av min vackra webbkamera.



 

Tagen av Fuckthesheep fotografering.


Hoppas detta duger. 


Presentation


Jag är ett fult litet punkarsvin som bor i världens tråkigaste stad.
Mitt namn är Yatzi och det är här jag tänkte dela med mig om mina tankar och fram för allt skriva av mig lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards