rape-the-devil

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Yatzi Loughrane - 20 oktober 2012 01:17




Jag kom nyss hem med bussen. Sitter nu och gosar med katten och dricker jucie.
Varit en fin dag. Var fruktansvärt gott att bli bjuden på thai buffé förut. Åt en jävla massa.
Sedan var jag på spelningen i Vänersborg, var lite folk men allt trevligt.

Gick åt helvete för ena bandet, trummisen hade brutit tån denna veckan och idag så blev en annan bandmedlem skadad.
Han blev puttad så han ramlade på någon metall sak, så han skar upp knäet. Han behövde egentligen åka till akuten men han var envis, så de hann spela 3 låtar innan han åkkte iväg.
Dessutom när de spelade så gick en av deras gitarristers axelband och sträng av, hah. Men de var duktiga ändå.

Efter det så var jag med Anders en stund satt bara och tjötade men, det var finfint.


Här har ni lite bilder från spelningen.

 

 

 

  


  Jag och min bästa tjejkompis Matilda.  

Presentation


Jag är ett fult litet punkarsvin som bor i världens tråkigaste stad.
Mitt namn är Yatzi och det är här jag tänkte dela med mig om mina tankar och fram för allt skriva av mig lite.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards